kolmapäev, 18. august 2010

Kingitus nähtamatule.

Ühel kesksuvisel päeval avastan, et keegi käib aeg-ajalt mu aias arbuusil. Teda näinud ma omaenese silmaga veel ei ole, aga tean, et on käinud. Vilja pealt vaatan. Olen küll hoolikalt taime ümber jälge ajanud, aga asjata. Siiani on ta käitunud viisakalt; ei ahnitse vaid mekutab pisut... mitte sisu, vaid koort. Hiir ta pole, seda ma ei usu. Aga mul on hea meel, et ta on leidnud omale lemmiku peenra lõpus - üks Sugar Baby väiksemat sorti vili. Teisi arbuuse ta pole puutunud, no kui, siis ainult ühele Crimsonile on küljele kujundanud ühe kolmemillimeetrise täpi. Sellest müstilisest külalisest õhkub loomingulisust. Ja kuna teda köidab just tingimata see vili, mille pinda ta järk-järgult viimistleb, siis pole mul kahju ka viimane ära kinkida. Head isu ! Ja indu loometöös!
Aga põnev oleks ikkagi silmast-silma ka kohtuda...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar